Про підприємство
Історія заводу
АТ “Дніпровський завод з ремонту та будівництва пасажирських вагонів” – одне з найстаріших підприємств у вагоноремонтній і вагонобудівній галузі України.
У 1898 році на лівому березі Дніпра були побудовані головні вагонні майстерні Катерининської (нині Придніпровської) залізниці, що складалися з чотирьох цехів. У 1926 році майстерні були реорганізовані у вагоноремонтний завод, який спеціалізувався на ремонті пасажирських і вантажних вагонів.
З початком війни, у 1941 році, завод був евакуйований до Барнаулу, де було налагоджено випуск продукції військового призначення. У 1943 році, після звільнення Дніпропетровська, відбулося його повернення до рідного міста та просто неба працівники заводу продовжили працювати на потреби фронту. Відновлення підприємства тривало майже 10 років. Перші вантажні вагони були випущені з ремонту у 1944 році, а пасажирські – 1945 році.
Одночасно з відновленням заводу проводилась і його реконструкція. У 1948 році він повністю переорієнтувався на ремонт пасажирських вагонів. У 1952 році був освоєний ремонт суцільнометалевих пасажирських вагонів, що вимагало значної зміни технології і організації виробництва. Завод успішно впорався з цими завданнями, постійно удосконалював існуючі та впроваджував нові технології, збільшував обсяги виробництва.
Однак, у 90-і роки, з розпадом СРСР, ситуація значно ускладнилася. Важке становище залізниць негативно відбилося на стані самого підприємства: впали обсяги виробництва, катастрофічно зросла заборгованість перед постачальниками, бюджетом, працівниками. З метою подолання кризи, завод налагоджував співпрацю з провідними іноземними підприємствами-виробниками, освоював нові види ремонту.
З 2011 року розпочато випуск вантажних піввагонів моделі 12-9790 та здійснення капітального і деповського ремонту вантажних піввагонів.
На цей час АТ “Дніпровагонрембуд” впевнено займає провідні позиції в галузі та освоює нові технології. Продукція заводу користується попитом не тільки в Україні, але і в країнах Східної Європи, Кавказу та Середньої Азії. З моменту заснування підприємства проведено ремонт і модернізація понад 100 000 вагонів різних типів.
Збереження більш ніж 120-річного досвіду і традицій, доповнення їх сучасними технологіями, дозволяє заводу впевнено дивиться у майбутнє!